کسب درآمد اینترنتی

آموزش نحوه کسب درآمد از اینترنت ، معرفی بهترین سایت های کسب درآمد ، آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و...

کسب درآمد اینترنتی

آموزش نحوه کسب درآمد از اینترنت ، معرفی بهترین سایت های کسب درآمد ، آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و...

در این مطلب قصد داریم درباره‌ی استراتژی فعالیت موفق در سایت های کلیکی صحبت کنیم چراکه در صورت بسنده کردن به کلیک بر روی تبلیغات ، هرگز به درآمد مطلوبی نخواهید رسید (نهایتا در حدود چند ده هزار تومان).

در این سایت ها باید سعی کنید برای خود زیر مجموعه ی مستقیم جذب کنید، آنگاه به ازای کلیک هر زیرمجموعه بر روی تبلیغات، درصدی نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

 

 

فرض کنید تنها اگر ۳۰% به ازای کلیک هر زیرمجموعه به شما اختصاص یابد و شما موفق به جذب ۵۰۰ زیرمجموعه شوید، آنگاه درآمد شما نسبت به درآمد حاصل از کلیک های خودتان در حدود ۱۵۰ برابر رشد خواهد داشت.

بنابراین مهم ترین استراتژی برای موفقیت در سایت های کلیکی معتبر خارجی ، تمرکز بر روی گرفتن زیرمجموعه های مستقیم است. همچنین سعی کنید اعتبار خود را افزایش دهید و عضویت خود را ارتقا بخشید، تا بتوانید هم تعداد زیر مجموعه های بیشتری جذب کنید و هم سهم تعیین شده خود را از هر کلیک افزایش دهید.

سپس باید با توجه به شرایطی که هر سایت کلیکی دارد، به صورت هوشمندانه به اجاره و مدیریت زیرمجموعه های اجاره ای بپردازید تا بتوانید روز به روز به درآمد خود بیافزایید.

 

 

حال مهم ترین سوال این است که

چگونه می توان زیر مجموعه‌ی مستقیم جذب کرد؟

بدین منظور بهترین راه استفاده از وب سایت ، وبلاگ و شبکه های اجتماعی به عنوان بستری برای تبلیغات. همچنین می توانید از تبلیغات در سایت ها و انجمن های دیگران نیز استفاده کنید.

در هر یک از سایت های کلیکی معتبر خارجی ، بنرهایی برای جذب زیر مجموعه در پنل کاربران قرار داده شده است که مختص به هر کاربر است. با استفاده از این بنرها و تبلیغات متنی و قرار دادن آن ها در بسترهای فوق می توانید به جذب زیر مجموعه مستقیم بپردازید.

 

 

 نکته مهم  هنگامی که فردی زیر مجموعه‌ی شما می شود، به ازای کلیک هایش هیچ مبلغی از درآمد او کسر نخواهد شد بلکه سهم شما از سود صاحب سایت، پرداخت خواهد شد که برای سایتش تبلیغ نموده اید و کاربر جدید جذب کرده اید. بنابراین فراموش نکنید که اگر شما زیر مجموعه‌ی هیچ شخصی نباشید، هیچ نفعی برای شما ندارد و تنها صاحب سایت کلیکی از این عمل شما نفع کوتاه مدت خواهد برد و در انتها به دلیل ریزش کاربران برای او نیز ضرر به همراه خواهد داشت.

 

 

 تذکرات مهم 

  • در تمام سایت های کلیکی، شما تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری هستید.هر گونه تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب به ختم همه آن ها منجر می گردد.

  • فقط یک حساب در هر دستگاه (کامپیوتر ، تلفن همراه و...) برای دیدن تبلیغات مجاز است. اگر بیش از یک حساب در یک دستگاه، اقدام به مشاهده تبلیغات نماید، همه‌ی آن حساب ها برای همیشه مسدود خواهند شد.

  • برای هر آیپی داشتن فقط یک حساب مجاز است. حتی اگر چندین دستگاه داشته باشید نباید از یک مودم مشترک استفاده نمایید.

  • هرگز مجاز به استفاده از نرم افزارهایی که مشاهده تبلیغات را خودکارسازی یا دستکاری نمایند نیستید.

  • رامین آکنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی