کسب درآمد اینترنتی

آموزش نحوه کسب درآمد از اینترنت ، معرفی بهترین سایت های کسب درآمد ، آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و...

کسب درآمد اینترنتی

آموزش نحوه کسب درآمد از اینترنت ، معرفی بهترین سایت های کسب درآمد ، آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و...

در این مطلب قصد داریم سایت های کلیکی معتبر خارجی را به شما معرفی نماییم. همان طور که می دانید امروزه سایت های کلیکی بسیار زیادی وجود دارند اما متاسفانه بیش از ۹۹ درصد آن ها اسکم (کلاهبردار) می باشند و فقط تعداد انگشت شماری دارای اعتبار مناسب می باشند و به تعهدات خود در مقابل کاربران پایبند هستند.

همچنین امکان فعالیت ایرانیان در تعدادی از این سایت ها نیز فراهم نیست. این مساله به دلایل مختلفی مانند قوانین سایت ها، روش های پرداخت و تحریم ها بر می گردد.

 

 

نشانه های سایت های کلیکی معتبر خارجی

  • مدت زمان قابل توجهی از فعالیت آن ها گذشته باشد.
  • امکان رویت پرداختی هایشان به کاربران سایت وجود داشته باشد و پرداختی های مستمر داشته باشند.
  • تالار گفتمان یا انجمن های فعال داشته باشند.
  • در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، سابقه مثبتی داشته باشند و تعداد موافقان، خیلی بیشتر از مخالفانشان باشد.
  • مبالغی که به ازای هر کلیک پرداخت می کنند هرگز بالا و غیر منطقی نباشد. به عنوان نمونه، فرض کنید سایتی برای هر کلیک از تبلیغ دهنده، ۰٫۰۱ دلار می گیرد، چگونه می تواند به کاربران خود به ازای هر کلیک نیز ۰٫۰۱ دلار بدهد؟ هزینه ها چگونه تامین خواهد شد؟
  • در مانیتورینگ های معتبر دارای سابقه و رنک مناسبی باشند.

 

 

معتبرترین سایت های کلیکی خارجی

در حال حاضر از بین تمام سایت های خارجی کلیکی موجود، تنها سایت های زیر موفق عمل کرده اند. شما با کلیک بر روی نام هر سایت به آموزش مربوط به آن هدایت خواهید شد و می توانید اقدام به ثبت نام در سایت مذکور نمایید.

 

 

 

واد اجو

 

گلدن کلیکس

 

توییکرز

 

سیلور کلیکس

 

گرند کلیک

 

کلیک بوک

 

 

 

 تذکر 

  • در سرمایه گذاری در سایت های کلیکی هوشیار باشید. بسیاری از سایت های کلیکی در ابتدا سابقه ای مثبت داشته اند اما بعد از مدتی اسکم شده اند و با سرمایه‌ی کاربران فرار کرده اند.

 نکته 

  • عضویت شما در هر یک از سایت های فوق از  طریق لینک ما ، فعالیت ما را بهبود می بخشد و موجب می شود، بتوانیم خدمات مطلوبی در این زمینه به شما کاربران گرامی ارائه نماییم.

  • همچنین دوستانی که از طریق لینک های ما، اقدام به عضویت در سایت های مذکور می نمایند، علاوه بر حمایت ما، از امتیازات و امکانات ویژه ای نیز بهره مند خواهند شد که به زودی از آن ها رونمایی خواهد گردید.

  • رامین آکنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی